קנייה = דחפים רגשיים

תאריך

אנשים מקבלים החלטות רכישה המושרשות בדחפים רגשיים כמו עובדות הגיוניות. דמיינו, חשבו לרגע כשמישהו קונה פרארי, ייתכן שהם ראו תמונה של המכונה האדומה והתאהבו בה מיד!

כמובן לאחר מכן הם יצדיקו את ההחלטה על ידי בדיקת מפרט טכני, כוח הסוס של
המכונית, מנוע חדשני וכו‘ זה שני הצדדים של המוח שעובדים בקנה מידה אחד עם
החלטת הרכישה הזו.
בעת קבלת רכישה לעצמם, הקונים באופן טבעי יחשבו על עצמם ועל מה הם עומדים
להרוויח בקנייה.
כמוכר ? זה אומר לשחק לאגו הזה ואפילו ללטף את האגו של הקונה שלך, כדי שיהיה
להם כוח יותר עם החלטת הרכישה. חשוב על ההתייחסות האגוצנטריות של הקונים,
על יד תשובה לשאלה זו מנקודת המבט שלהם. ותחשוב על הקונה שאומר.. מה זה
בשבילי ? וכשאתה מסוגל לענות על השאלה הזו באופן וודאי ומשביע רצון, לפני
שהקונים ישאלו אותה תקצר דרך ארוכה לקראת השלמת המכירה.
הקונים חושקים בערך ! מבחינה פסיכולוגית, הקונים תמיד רוצים ”לנצח“ בקרב נגד
המוכר על ידי כך שהם יקבלו ערך רב ככל האפשר. זכרו, ערך אינו מספר קבוע ! הוא
יחסי לחלוטין, תלוי במה שיש לקונה להרוויח ובמה שהוא מוכן לשלם. כמוכר, אתה
רוצה לפנות לצורך הפסיכולוגי הזה ”לנצח“, על ידי הפגנת ערך ככל האפשר יש 3
מאפיינים שקשורים בפסיכולוגיה של הקונה והמוכר וכשמשלבים את הצרכים
הבסיסיים של הקונה והמוכר, יכול לצאת פה מאצ‘ נהדר!

עושר <<====>><<==מערכת יחסים <<====>>בריאות

רוצים לקבל עדכונים ?

מאמרים
נוספים

קביעת פגישה

מלאו את הטופס הבא ואנו נחזור בהקדם

* שדות המסומנים בכוכבית עם שדות חובה