דירת 4 חדרים בראשון לציון

אם אתם מחפשים דירות 4 חדרים בראשון לציון למכירה או השכרה באזורים איכותיים ויוקרתיים בכל רחבי ראשל"צ והסביבה, אתם במקום הנכון.

ניתן למצוא מגוון רחב של דירות 4 חדרים בראשון לציון שיכולות להתאים במיוחד לכם. לכל שאלה או בקשה, אתם מוזמנים לצור איתנו קשר – ונעזור לכם למצוא את דירת החלומות שלכם!

המשיכו לגלול ומצאו דירת 4 חדרים בראשון לציון!

(התקבל היתר בניה) 3.5 חדרים בלב ליבה של ראשל"צ

(התקבל היתר בניה) ברחוב עין הקורא, לב ליבה של ראשון לציון, מחכה לכם הזדמנות נדירה לרכוש דירה בבניין שעובר התחדשות עירונית מסוג תמ"א 38/1. כחלק מהתהליך, הדירה הנוכחית, שכיום מונה 2.5 חדרים, תורחב ותשודרג ל-3.5 חדרים עם מרפסת שמש וממ"ד, המציעה פוטנציאל מגורים והשקעה משמעותית.

דירת מיני פנטהאוז מרהיבה

חווית מגורים מודרנית ויוקרתית במיני פנטהאוז מרהיב גלו דירת מיני פנטהאוז שבה כל פרט משדר יוקרה וטוב טעם, ממוקמת בקומה ה-16 בבניין עכשווי בן 6

ארבעה חדרים ענקית בשכונת כצנלסון

דירה יוצאת דופן בגודלה ובמיקומה, ממוקמת בשכונת כצנלסון המבוקשת, תציע לכם חווית מגורים מרווחת ומוארת.

מרחב מגורים מרשים: דירה זו מציעה 109 מ"ר של נוחות, עם סלון ענקי שהוא לב ליבו של הבית. הסלון המרווח מאפשר מקום רב לאירוח ולפעילויות משפחתיות, ומעניק תחושת פתיחות ואוויריות שנדיר למצוא. החלונות הגדולים שוטפים את החלל באור טבעי, מה שמוסיף לתחושת המרחב והנוחות.

4 חדרים בשכונת כצנלסון האיכותית

ברוכים הבאים למיקום הטוב ביותר בראשון לציון, קרוב לשכונת בנות חיל ומרכז השכונתי, שם תוכלו להנות מחווית חיים בסמוך לקפה פולה ומוקדי פנאי. חווית מגורים

בית להתאהב בו! :)

בית להתאהב בו! דירת 4 חדרים מלאה באור עם תחושת מרחב נפלאה ! שטח הסלון כ 26 מ"ר עם פרקט שמשרה אווירה חמימה וטובה, בית

קביעת פגישה

מלאו את הטופס הבא ואנו נחזור בהקדם

* שדות המסומנים בכוכבית עם שדות חובה